SILVERMEDALJ FÖR JÄMTLANDSLAGET!!

Å vad lycklig jag är just nu!! silver på truppcupen med ett det grymt duktigt jämtlandslaget!! coolt också att vi var enda laget som hade dubbelvolter med på trampettvarven! En av Putte och en av Angelica!! :)
Och att det gick så bra som det gick på alla grenar, tror jag ingen hade räknat med, så BRA JOBBAT ALLA JÄMTLANDSGYMNASTER!!!
Luleå vann, men de hade så många fler i laget än vi, som bara var 6-7 st på varje varv!! så jag tycker vi var duktiga som fick så pass höga poäng ändå!? Och räddaren i nöden var Vilde! som hoppade in på rondat flickis sträckt salto, trots att han inte tänkte köra det. så med endast lite träning på förträningen på sträckt salto, ställde han upp och körde på tävlingen, så att vi blev 6 st. annars hade vi fått avdrag för att vi skulle varit för få, och då hade vi nog inte tagit hem silvret......!!

För de andra östersundsgymnasternas lag gick det sådär. Men jag tycker de var SÅÅ duktiga,  de ska vara riktigt nöjda ändå! Fyra stycken av brudarna i äldre tjejtruppen körde ju flickis på tävling för första gången i helgen,  ;-)

lite konstigt kändes det dock att varken Rania eller Anna var med, saknade er båda SÅ mkt. Men det kommer fler chanser!!! så nu ser vi frammåt tycker jag!!

Här kommer lite fina bilder från Helgens tävling i alla fall! och Monica tror jag skulle lägga upp tävlingsresultaten!?

kram/ Maria.














Kommentarer
Postat av: rania

åhhh, maria! GLAD JAG BLIR! GRATTIS!!!!!!

2010-11-18 @ 16:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0