ny blogg?

Hej underbara fina ni!
Skruttans vad jag saknar, det var inte alls samma sak att träna med ett annat lag, dom va inte som ni, och stämningen i truppen var inte som våran. Nej det var/är nåt speciellt med er! Jag tänker fortfarande räkna mig som en av er, för det är jag i hjärtat och jag längtar otroligt mkt tills jag kommer tillbaka till Östersund!! 

Ja men till saken i fråga, byta blogg, vi heter ju Jämtlandslaget nu så vi kanske ska byta bloggnamn, det tycker jag iaf, vad tycker ni??
Kramar från Karlstad /Aida <3

Kommentarer
Postat av: Aida

Jag har lagt till en till blogg bara för att reservera namnet som jag tyckte passa nämligen jamtlandslaget.blogg.se vad tycker ni?

2010-11-28 @ 02:02:14
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0