lov-träning

Medan Anna är på soliga Gran Canaria och jobbar med sitt projektarbete, är vi andra gymnaster hemma i snövädret och "tränar", eller vad man nu kan kalla det vi gjorde i brunflo idag! :-P Vi tränade faktiskt riktigt bra på golds gym, men när vi kom till Brunflo kl 17.00 för att köra igenom alla varven till tävlinge,  kom ju ingen tränare. två av oss fem som tog oss till Brunflo för att träna igenom alla varv,(trodde vi)  var dessutom sjuka. Det hela slutade med att vi körde lite fristående och latjade istället !!! Vi hade med kameror också, så vi tog tillfället i akt och tog lite bilder!! Det var fyra kameror med, det blev bara några med min kamera, så här kommer några gymnastikbilder i alla fall!!! Ni andra som hade kamera, lägg gärna upp de bilder ni tog också!!!

//Maria Lindh







Kommentarer
Postat av: rania

det ser väldigt bra ut! gör mig stolt nu i helgen och krama mina älsklingstjejer ifrån mig will ya?? =)

2010-11-11 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0