Träningen (ordinarie) börjar igen//Monica

Nu är det nya friska tag mot bättre och framförallt nya övningar, hoppas ni har haft en bra jul/nyår..... Har hört att ni tränat på lovet, bra gjort :)
Träningarna för tävlingsgrupperna börjar vecka 2 dvs från den 11 januari, sen är det barngrupperna veckan efter.

Jag kommer inte att kunna komma nu i veckan (har tenta på fredag) så ni har mig som tränare igen på torsdag vecka 3. Friedrich borde väl vara tillbaka igen som vanligt tror jag........

Synes//Monica


Kommentarer
Postat av: ran

lycka till monki! :) vi klarar oss



ey girls jag kommer inte på tisdag tyvärr, har inventering ända till kl 23!!!!

2010-01-11 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0