Wohoooo /Aida

Fy fan vilken rolig träning!!! Det var bara Friedrich, Patrik och jag som dök upp, men faaan vad roligt det var!!  Vi körde uppställningar, fast Friedrich satt och planerade juluppvisningen med nån först ett tag. Men sen när dom var klara så sa jag:

A: Friedrich! Jag behöver en tränare som säger till mig vad jag ska göra som Monica, typ du MÅSTE gör fem salto och sånt, kan du göra det?

F: Ok, då vill jag att du gör en och en halv salto här.


hehe, det man frågar efter får man så det var bara att köra, OMG jag älskar att träna gymnastiiiiiiik!


Här är några filmer från idag...






Kommentarer
Postat av: monica

ser bra ut Aida, Patrik låter inte lika nöjd som Freidrich på den grupperade. Sträckt-halva har du jätte fin spänning på i slutet, fortsätter du så kommer du alltid ta landningarna på framåt landningarna

2009-11-18 @ 12:10:28
URL: http://monzis.blogg.se/
Postat av: Rania

Jättebra Aida :)

älskar din sträckt-halva. den var niiice...



IMORGON ÅKER JAG FUCKERS!!!

2009-11-18 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0