Söndagsträningen veckan innan tävling

Vilken träning idag, blev otrolig skillnad när ni fick köra framför speglarna. Sista hoppet i hopplängan ser nu som ett hopp i rätt riktning, helt sjukt att vi inte har kommit på (eller jag) att det ska kännas som ett litet slag i magen när ni kommer upp i hoppet.

Hoppträningen börjar att visa sig, känns bra att vi har pegasus nere i D-hallen nu också. Överslagen börjar att se bättre ut för alla, förutom tanten som väljer att slänga in en tzuka ;) Hoppas du inte har allt för ont i ryggen av passen från mig med handledskydden, men jäkla Rania vad bra de var. På tisdag köttar vi på tumbling som vanligt, synes då :)

PS. Har vi någon som filmar på tävlingen??

//Monica


Kommentarer
Postat av: Rania

haha jäkla Rania lät kul! Jag ska ta med mig dom varje träning, monica! bara du håller dig hel också till tävlingen!



Ang filmning blir det kanske anna och marias pappa? som brukar komma med stativ och hela hejsan tjosan!

2009-11-09 @ 19:35:17
Postat av: BigRed

HEJ!

Det här är min favoritblogg - Ni är bäst! =D

Lycka till på truppcupen, och ni MÅSTE ha ngn som filmar då så jag får se vad ni går för!



PUSS Lisa

2009-11-10 @ 16:12:38
Postat av: Rania

Älsklingslisa!

2009-11-11 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0