DUBBEL!!!!!!!!!!!

vill börja med att säga att jag håller med kajsa,  gu va det känns tomt när man inte träffas minst tre ggr i veckan längre =(, saknar er Aida och Rania men hoppas att ni har det bra där ni är nu! Kan ni inte skriva nån rad om hur ni har det i era främmande städer???!!!!:-)

Vet att det har varit lite trögt när det gäller bloggandet nu på sistone,,,,:-S
Men Jag tänkte i alla fall att jag kunde komma med en glad överraskning!!!! och det är att BÅDE BIG.-NOSE (anna) och Jag (Maria) körde dubbelvolt till slät landning i torsdags!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅÅ GLAAD!!vi ställde dem inte, men ändå =D!!!!!!!
dessutom körde Putte DUBBELVOLT MED HALVSKRUV IN, och ställde den såklart!!!!!!
En mycket givande träning,!!!!!
En tidigare gymnast, Ida, som har börjat träna nu igen fter 6 års uppehåll körde dubbel!! imponerande!!!!

kan också tala om att Anna och jag har också tagit trampett steg 2 nu, så nu kan brudarna också köra så många skruvar och dubblar de vill!!!!

kram// Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0