Snart tävling!

ja snart är det tävling, bara 4 träningar kvar...:-S. igår strömmade vi varven på tumbling, och som det ser ut nu har vi bara 5 på lika-varvet sträckt salto :-S. i övrigt såg det väl sådär ut :-) :-P, vi blev lite stressade och så när vi skulle strömma.. men det är väl så det brukar vara när man inte har strömmat på eeeeevigheter!! Hoppas det går bättre nästa tisdag!! det är jag övertygad om att det gör!! Grymt kul att vi faktiskt har ett lag att tävla med i truppcupen i år tycker jag, när det i somras såg ut som om det var slutet!!

Kram// Maria

Kommentarer
Postat av: Rania

LOVA ATT NI FILMAR!! =) det kommer nog gå jättebra Maria! :)



lycka till lycka till! jag är SKITSUR för att jag inte kommer att kunna vara med! jag bryter en 10 års tradition nu typ!

2010-11-07 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0