Rania saknar er

okeei! jag sitter här i min lilla lägenhet i Götet och har BARA tänker på gympan HELA veckan. att det egentligen var meningen att jag skulle åka hem till östersund ikväll... !!! hallå! IKVÄLL!!! jag hade suttit på läkaren och hejjat hela helgen och till och med tagit på mig träningsoverallen och stått på golvet med er, bara för att! hjälp mina brudar att fixa hårettt, tycka norrlandslaget är coola! Meeen, istället är jag kvar här och tycker synd om mig skälv, och sur på mig själv för att jag kugga tentan och måste göra om den på lördag! för sur för att plugga! en tioårstradition som  jag bryter!
vilken tur att jag är fattig student, annars skulle jag tröstäta chips och godis varje varje dag, och då hade jag verkligen inte fått på mig min dräkt! som jag ändå inte behöver kom jag på! ajaaa! jag saknar er tjejer! det känns som evigheter sedan vi tränade ihop! jag saknar all flum! Aidas bakisträningar, mina sammanbrottsträningar som alltid slutar i böl, era sendrag! ALLT!!
LYCKA TILL!!!!!!
ni måste lägga upp bilder, och videos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0