AAAAIIIIIIIRRRRRTTTTRRRAAAAAAAAACCCKKKKK!!!!!

Yes nu är det äntligen här!! Stort tack till dig, underbara Friedrich! Tur att vi har dig!
På Söndag ska vi inviga det!!! Jag kommer komma sent för jag går baskursen och den slutar 17.00, men jag kommer så fort jag kan!!!

Jag skrev till Robert på facebook och så träffade jag honom på väg hem idag, han kommer på Söndag!!! Och så träffade jag Armin på baskursen och frågade varför han inte fortsatte träna med oss, han som var från Tyskland. Han kommer förmodligen på Tisdag, det verkade vara den enda dagen han kunde träna med oss. Det är roligare när vi är fler, "the more the merrier" som man brukar säga. Kul att Anton vill träna med oss tycker jag, och Vilde oxå, det funkar bra när dom tränar i båda grupperna parallellt, jag hoppas dom känner sig välkommna!


Nu ska jag ladda med lite sömn inför nästa kursdag

Godnatt  // Aida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0