Truppcupen /Aida

Fan vad stolt jag är över oss!!! fatta att vi var så nära Norrlandslaget, hack i häl. På alla förresten, fan va vi e awesoooome!!
Och shiiit vad jag längta till träningarna nu!! Wohooooooo, I love gymnastik!!

Fan vad jobbigt det var att fylla i betällningarna för newbody. Först sammanställde jag allt på ett tre meter långt blad, jag satt och svor över att det inte finns på internet. Sen när jag var klar och stängde igen det tre meter långa bladet så såg jag att det stod stort och tydligt att man kunde fylla i det på hemsidan oxå. FAAAN, aja, jag ska göra det snart, ska bara kolla lite på top model 12 och softa i soffan.

Gonatt babes

puss Aida

Kommentarer
Postat av: Rania

Jag är också stolt!



Haha men nu får jag skuldis över att jag sålde någonting så du fick jobbigt med 3m långt blad! Men det klarade du nog fint, som din skyhöga halvskruv på trampett :)

2009-11-15 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0