Torsdag // Rania igen

Checka Marielles inlägg på idrottsklubb.se

Kan någon hjälpa mig att ändra Emma Larsson i Valla trupp från övrig, till gymnast?!

 

Jag kan tydligen inte göra det.

 

Vi jublar också för nya redskap i Valla!!!

 

Roligt att föreningen hade 6 lag med på Trupp-cupen. Dessutom körde äldretruppen ett av de bästa friståendena, i mitt inte helt opartiska tycke.

 

 

// Marielle

 

 

 

NICE!!! :)

 

Träningen i tisdags var Nice! vi var dock bara 4 st! Men det var roligt ändå. Vi körde frivolt in och sedan Salto!

Aida var grymt duktig med sin sträckthalva och JAG gjorde vaktigkt en och en halv!!! Det var ROLIGT! Sjukt peppad inför dagens träning! Dessutom körde fegisFriedrich OCSKÅ salto!

 

KRAM

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Aida

hahah fegis friedrich var ju faktiskt modig!!

2009-12-05 @ 19:23:10
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0