Längar till en riktig hall... /Aida


Så här bygger man ett berg efter trampolinen...



Så här leker man med min kamera, hahahha, Rania din lilla rackarunge!


Imorgon är det Söndag vilket betyder träning!!! Jag och Rania har suttit på MSN och peppat oss, jag skickade över lite filmer jag hade på henne, de har analyserats. Åhh imorn ska vi prova köra tzuckatryck. Men vi har ingen tränare så nu ska jag youtuba på tzucka och se om jag lär mig nåt bra.
Hoppas Anna och Maria kan komma imorn, annars blir det bara jag och Rania som vanligt om inte Rasmus dyker upp.
Peace out!
Aida

Kommentarer
Postat av: Rania

Riktig rackare är jag! ;)Men den där trampolinträningen måste jag ha missat totalt!

2009-12-13 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0